Nawigacja

Menu kategorii

Prelegenci

Marcin Bochenek

NASK Państwowy Instytut Badawczy

Manager, specjalista w dziedzinie marketingu, public relations, edukacji medialnej, internetu, nowych mediów i telewizji, dziennikarz, absolwent historii na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Od 2010 roku Dyrektor Pionu Projektów Strategicznych, a od 2016 Pionu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego NASK . Odpowiada w NASK za projekty i działania związane z edukacją, rozwojem kompetencji cyfrowych, a także badania komunikację. W 2018 roku znalazł się na liście 100 wyróżnionych osób za działania na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych w Polsce.

W latach 80 tych związany z niezależnym ruchem edukacyjnym. Od 1990 roku między innymi dziennikarz „Gazety Krakowskiej” (szef działu ekonomicznego), właściciel firm doradczych i PR, analityk polityki międzynarodowej w MON. W latach 2004- 2010 szef public relations, a następnie członek zarządu TVP odpowiedzialny za proces cyfryzacji. Współtwórca kanałów TVP Sport i TVP Historia, wprowadzał technologię HD do Telewizji Polskiej. Autor licznych publikacji prasowych poświęconych polityce, ekonomii i nowoczesnym mediom, między innymi w „Gazecie Krakowskiej”, „Życiu Warszawy”, „Rzeczpospolitej”, „Gazecie Wyborczej”, „Pulsie Biznesu” „Znaku”, „Tygodniku Powszechnym”. Prelegent podczas krajowych i międzynarodowych konferencji, między innymi w Warszawie, Seulu, Arles, Strasburgu.

do góry